zehranur01 Bebeğim 2 ay 2 günlük başının üstündeki bıngıldağı böyle sanki hafif içerde gibi ve sürekli kalp atışı gibi fikrinizi alabilir miyim neden böyle sizde de böyle miydi
canimoglum_2020 zehranur01 zaten bıngıldak kalp ile birlikte atar o yüzden içerde derken ufak daha çökük olmaması gerek
Minnaktosbik zehranur01 çöküntü hakkında bilgim yok ama atması normal diye biliyorum kızımın sürekli attığını farkediyorum özellikle emerken
incognito zehranur01 Yeterince beslenemiyor olabilir mi, anne sütü alıyorsa sütünüzü bir sağıp miktarına bakmanızda fayda var. Bez sayısı nasıl gidiyor? Atış görmeniz ise normal.
canimoglum_2020 zehranur01 çok fazla çökük değilse normaldir fazla çökük olması sıvı alımı yetersiz olduğunu gösterir