Aycaa 9 aya girdiğinden beri genel bi ek gıda reddi var sabah omlet(peynirli,otlu,havuçlu gibi çeşitlendiriyorum) peynr bazende ekstra salatalık veriyorum kahvaltıdan sonrada isterse meyve veriyorum
sonra ilk gündüz uykusunu uyuyor emiyor bazen 🍼 istiyor
öğlen evde ne var ne pişirdiysem onu veriyorum köfte,mücver,makarna,pilav,sebze haşlaması çorba grubunu benm kızım pek sevmedi yeni yeni alışıyor bazende çorba veriyorum
tekrar gündüz uykusu yaparken emer veya 🍼
Uyanınca meyve veya yaptıysam bebek keki şekersiz onu veriyorum
akşmda öğlen yazdıklarm gibi veriyorum yemeklerin yanında bi de yoğurt veriyorum bazen herşeyden biraz bazen sadece yoğurt yiyor kendi gönlüne göre 🤷🏼♀️
gecede uyumadan 🍼 ve emme
doktorumuz artık 3 ana 2 ara öğün yapabilceğini söyledi