poncigimbenim aynı ben 😅 kaynanam görümcem ve kayınpederimden ciddi anlamda nefret ediyorum anlatsam hak verirsiniz zaten hamileyken onların sesini duyar huyum değişirdi agresiflesirdim direk şimdi bebeğim öyle olunca onlara içimden saydırıyorum hele görümceme onun yüzünden 2 ay emzirebildim bebeğimi doğumdan sonra evime geldi olay çıkardı üstüme yürüdü 1 gecede kesildi sütüm ona ahım çok büyük çıktıda zaten rabbim kimsenin zulmünü yanına bırakmıyor.