ays_dnz HappyKids aaaaa ben şok 171. Ben gayette sessiz olanlardanım. Hangi ara bu kdr gönderi yapmışım 😳😂
Asaf2020 HappyKids en sessizlerden olabilirim ☺️fırsat buldukça girer okur çok nadiren de olsa yazarım ama konuşması üslubu ağır başlığı ile beğendiğim annelerde var yani👏🏻👍🏻
Seherronya YigitAlpsMom ismine tıkla canım profiline gir en üstte gönderiler yazıyor oradan bakabilirsin
GulcanYldzdal HappyKids az konuşan sessizlerdenim sanırsam🙏 488 ile sonuncuda olabilirim heralde hyrlısı özellikle son zamanlarda hep okuyup geçerdim ama 1 2 haftadır dayanamıyorum artık🤣🤣