Gari_de_Gari HappyKids en sessiziniz benim 💁♀️ sorarlarsa cevap verirm😂 enseme vur lokmamı al o derece sessiz bir üyeyim 😉
Emirinannesi_41 HappyKids fazla takılmıyorum bilğim adı altına açılan postlara cvp veriyorum bazende ben post açıyorum ve birazdan açacağım:)
SolinNasannesi5- HappyKids çok konuşanlar var bide biraz fazla konuşanlar var bence onlardan bize fırsat kalmıyor o kadar çok konuşuyorşar her konuyu post açıyorlar
yaseminyaren HappyKids 86′mış 🙈 Genel olarak okuyucuyumdur. Yazsamda dönüş yapılmıyor pek o yüzden bazen yazmamayı tercih ediyorum 👍