EdAli hadi ya belki 3 4. Günde çoğalır birde bestlakın damlasını kullanıyorum diğer gruplardada ısırgan otundan bahsetmişler onu dene istersen ben bi kere içtim tadı çok berbat yosunlu su kokusu var ben içine bal koyupta içiyim dedim ama içemedim çok kötü 🙈