Annesininprensesi Merfeee DuyguYldz Zeynep2304 Mervea @Mervea Ben yatağın altına battaniye katlayıp koydum. Kaydırak gibi rampa gibi oldu. Reflü yatağı almak yerine böyle hallettim. Ama alta koyulan battaniyeler dikkatli katlanmalı. Öyle merdiven gibi bi alçak bi yüksek olmamalı. Başından sonuna doğru katlar çoktan yavaş yavaş azalmalı ki üzerine yatağı koyunca tam bi eğim olsun. Böyle yapınca yastık koymadan da uzun uzun uyuyor bebek. Yatırırken de bi sağ bi sol döndürün. Beslendikten sonra hemen yatırmayın. Sabretmek çok önemli yarım saat bile sürse geğirmesini bekleyin. Yoksa o gaz mideden bağırsağa indiğinde alttan çıkarması zor oluyor sancılı oluyor. Ben gece uyanıp emzirdiğimde bile uyuduğu halde yine de kucağımda dik tutup sırtını pıtpıtladım. Sonuç başarılı. Reflü yok, kusma yok, artık gece uyanmalari da yok gibi bişey, yastık kullanmak da yok kepçe kulak da yok, mutlu bi bebek var ❤❤