Tosbikosi Medical park hariç özel hastahane kadın doğumcu bildiğiniz öneriniz var mı ? bayan olursa sevinirim 🥰
tosbigim11 Tosbikosi erkekti doktorum Sertan çakmak tammed hastanesi memnundum bde akademi Hastanesi’nde Aysun ekici bickici ydi herhalde çok duydum adını 🌼
Ebrel İzmirde çiğdem kukulu öneririm çok zorlu bir hamilelik yaşadım herşeye beni önceden hazırladı sagolsun detaylı ultrosondaki doktor bile şaşırmıştı nasıl biliyorsun bu kadarını doktorun kim demişti
Aryabebek27 Medicalpark ta doğum yapmıştım doktorum Sezen Bukoydu muhteşem bir doktordu kendisi ben çok memnun kaldım, şuanda Deva da devam ediyor mesleğine
Tosbikosi Aryabebek27 yaa ilgili mi medical de ben pek memnun kalamadım açıkçası sekreterleri bile böyle kaf dağındalar sanki doktor desen es geçiyor bilgi vermesi konuşması sıfır memnun kalamadım bu bayan iyiyse ona gitmek isterim şahsen
Brkgz Aryabebek27 Sezen hanıma ilk hamilelik sırasında gitmiştim kendisi kan değerime bakıp direk gebeliği sonlandırmamız gerek diyip gün vermişti ama ben başka bi doktora gittim o sonlandırmak istediği bebeğim şuan 1 buçuk yaşında çok sağlıklı şükürler olsun🤲🏻
Aryabebek27 Tosbikosi Allah Allah ben Medicalparktan da memnun kalmıştım ama demekki değiştiler, senin oradaki doktorun kimdi ki? Sezen hoca çok tatlıdır ya benim erken doğum riskşm vardı her durumda yazdım ilgilendi saat kaç olursa olsun zaten normal doğum yanlısı güzel ve net bilgilendirmeler yapar
Tosbikosi Aryabebek27 Ebru hanımdı sekreterleri çok aşırı egolu ve tersler paramızla resmen rezil oluyoruz sanki doktor kendileri Sezen hanıma aldım randevu inşallah iyidir
Aryabebek27 Tosbikosi canım ben çok memnundum Sezen hocadan, sen de memnun kalırsın inşallah. Ebru hanıma hiç gitmedim maalesef
Zelisipek Hastanede değil de özel muayenesi olan doktor var 6 gün önce doğum yaptım memnun kaldım Rasaf yolunda doktor sevim çeri ay
Aryabebek27 Brkgz Allah bağışlasın, sağlıklı bir ömür biçsin inşallah. Ben çok memnun kaldım kendisinden şahsım adına, erken doğum riskim vardı çok yakından takip etti sağolsun onun öngörüsü sayesinde ben de evladıma kavuştum