Ozge22 Emine071 bende sizinle aynı durumu yaşıyorum bebeğim 9.5 aylık az emsin ağrı başlıyor sağmassam mastit kaçınılmaz bende çok su içerim ☺️
Dmlaemre Sizi çok iyi anlıyorum bende öyleyim şuan bir mememden emerken diğerinden süt geliyor. Her sabah sırılsıklam uyanıyorum. Memeyi bıraktırınca nasıl olcak bilmiyorum. Bir gece tek göğsümü emdiği içib diğeri dolmuştu ve mastit olmuştum bebeğm 16 aylık
Annebal Emine071 Ne yiyip ne içiyorsun bacım sen öyle ya Ben her gün kendimi kahrediyorum ya 2-3 Damla daha fazla sütüm olsun diye
omerrmoms Hay maşallah ya.. keşke bizimde olsa.. Evet var ama o kadar değil peki çok süt demek çok kilo mu demek.. yani bebeğinzn kilo durumu neydi 6 ay olana kadar merak ettim
Emine071 omerrmoms doğduğun da 3800 dü altı aylıkken çok hatırlamıyorum ama tontiş bebeğim var kilosu felan çok güzeldi anne sütü içip de kilo alan bebek obez olamaz demişti hemşire
Emine071 https://hizliresim.com/HxstYm [url=https://hizliresim.com/HxstYm][img]https://i.hizliresim.com/HxstYm.jpg[/img][/url]
Emine071 Bebeğimi merak edenler kilosunu bilmiyorum https://hizliresim.com/fQpwMr [url=https://hizliresim.com/fQpwMr][img]https://i.hizliresim.com/fQpwMr.jpg[/img][/url]
Biricik01 Emine071 fazlasi da basa Bela bilirim ilk aylar yatak ,dosek sırılsiklam olurdu,pedler,bezler ,sagmakla felan bas edemezdim azaltma yollari arastirirdim netten.sizin bebis 18 aylik olmus masallah Hala bu kadar sut olmasi ilginc🤭
Salihabebegim33 SertapHilal ya benm kızım da memeden ayrılmayan nerdeyse 30 dk da 1 emen bebek. Benim de göğsüm de süt var ama yumusak. Terbiye yöntemi diyorlar adına. R tamam da benim göğsüm neden dolu durmuyor ki. Süt varsa neden agrı olmuyor ay imreniyorum. Bak suan ikisi de yumusak sıksam duvara gidiyor süt tabiri caizse 😑ama göğsüm yumusak diye dokunamıyorum sinir oluyorum