Cheerfulmom Hiç giymedim. Doğumun çok ani dolapta kalmış almadan çıkmısım evim çok uzak olduğu için de gidip alamadık evdede giyemedim eşimin babası rahatsızlandı hiç fırsat bulamadım. Aldığım gibi askıda dolapta duruyor yıkamadım bile. Doğuma gitmeden önce yıkıyacaktım nasip olmadı. Normal fiyatı 500 TL ben 400 TL ye vericem. Kumaşı 1 sınıf Medine İpeği. İçi emzirmeye uygun omuzlardan inci düğmeli.
Hohomoromu Deletedmom_36 ayy aynı seyleri düşünmüşuz galiba benimde aklıma kendi lohusa takımım geldi bu lohusa takımıysa benim.ki neydi diye düşündüm 😂
Hohomoromu Cheerfulmom ilk dogumunuzsa saklayıp ikinciyi düşünuyorsaniz giyebilir siniz kız da da erkekte de giyilir