Selam kızlar bebegimde süt alerjisi var ve canım o kadar tatlı istiyordu ki ama hic bir tatlıyı yiyemiyordum anca irmik helvası un helvası onları da yemekten artık midem bulanmıstı uzun uzun arastırdım ve süppper bir kurabiye buldum.belki bu tarifi bilmeyen benim gibi olan anneleri düşünerek paylaşmak istedim işte tarif geliyor
2 yumurta
yarım su bardagı sıvı yag
yarım su bardağı şeker
1 su bardagı un
1 paket kabartma tozu
3 yemek kasıgı kakao
pudra sekeri
pudra sekeri haric tüm malzemeyi karıstırıyoruz cıvık bir hamur elde ediyoruz yarım saat buz dolabında bekletiyoruz. Sonra tatlı kasıgıyla hamurdan alıp elimizde yuvarlıyoruz ve bolllca pudra sekerine buluyoruz öyle top halinde fırın tepsisine diziyoruz en son tüm yaptıgımız topların üstüne biraz daha pudra sekeri döküyoruz. Bu kurabiye kıyır kıyır olmuyor kekle kurabiye arası bir kıvamda oluyor dısı çatlak ici yumusak harika bir şey🥰 180derece fırında fırınınızın modeline göre degisebilir 8-10dk pişiriyoruz ama maksimum 10dk pişmeli yoksa kuruyor. Afiyet olsunn❤️❤️❤️❤️