SeliminannesiSeliminannesi09 Kızlar bebegim 6 ay 10 günlük otuturuyorum düşüyor yana doğru kaynanam da bugün gelmiş bazı çocuklar oturmadan yürür fln diyor herkes oturmak zorunda değil mi niye öyle bisi dedi anlamadım sizin bebekler kaç aylik oturdu
Poncik38 SeliminannesiSeliminannesi09 cok normal düşmesi. Ben 5aylıkken destekli oturtmaya başladım tabiiki düştü devrildi ama zamanla kendiliğinden oturdu. 7 bucuk 8aylıkken desteksiz oturmaya başladı. Acele etmeyin stres yapmayınn 🙂
2412020 SeliminannesiSeliminannesi09 anca oturur rahat olun. ben düşşk yapınca kayınvalidem “ herkesin çocuğu olmak zorunda değil” demişti🤦🏾♀️🤷🏽♀️ Bunlar hep aynı demek ki iğnelemeden konuşamayanlar.
Newmamaandlove 2412020 belkide siz üzülmeyin diye öyle söylemiştir bazı insanlar takıntı yapıyor ya çocuk olmasını kendini üzme kızım diye
Htckync SeliminannesiSeliminannesi09 benim bildiğim sürünmeden yürüyebilir😂😂😂sizin kaynana devreleri yakmış
SeliminannesiSeliminannesi09 Htckync dedim bu işte yanlış bisi var sen o sıra başka biriyle ilgilendin herhalde bebek olarak dedim