Merhaba güzel anneler sizlere bir şey danışmak istiyorum. Bebeğim 5. Ayına girdi ve sadece mama ile besleniyor. Önceden aptamil kullanıyorduk ancak mama içmemeye başladı zorla içiriyom aptamil mamayı artık çok zor Buluyoruz yaşadığımız yerde o yüzden aptamil prosyneo almıştık ancak onu da içmedi. Şimdi hipp 1 organic combiotic veriyorum ve güzel içiyor ama bu mama markasını çok az duydum sizce iyi mama mı kilo aldırımı nasıl kullananlar var mı yardımcı olabilir misiniz 🙏 yoksa başka bir mama öneriniz var mı?