Cağnım anneler kızım 10.5 aylık iki gündür sürekli ağlıyor ama öyle ağrısı var gibi değil huysuzluğundan. Canı bişey yemek istemiyo kucağa alıyorum susuyor yere koysam ağlıyo yoruldum ya üst ve yan dişi çıktı patladı yani diğer üst dişide çıkmak üzere ondan mıdır nedir yoruldum ya nasıl geçecek bu huysuzluk 😒😒