Wyz Merhaba kızlar 9 aylık kızım var cuma günü ishal başladı git gide arttı su gibi derler ya öyle bugünde ateşi 38 bucuklarda öksürük burun akıntısı doktora goturduk cigerlerde bisey yok diye ilaç vermedi ishalinede hiç bisey yazmadı şu an yine ateşi yükselmiş uyuyo uyandırıp calpol versem hayatta içmez ortalığı ayağa kaldirir ıslak bez koysam uyanip ağlayacak hircinlasacak bu saatte napacagimi bilmiyorum başında öyle bekliyorum napiyim sizce fikirlerinize ihtiyacim var
Cinarim Wyz valla canım ne desem yalan olur benimde oğlum aynı şeyleri yaşıyor ishal ateş öksürük ama ateşi düştü biraz gidebilirsen acile git yada en yakın eczaneden ateş düşürücü fitil al
ElanurSahin Wyz ateşli bebeğini uyutmamalısın canım ağlasa bağırsada uyandır mutlaka uyudukça ateşi artar hiç düşmez. Hiç uyanmazsada bebeğin ne kadarlık ? Bi çay kaşığı calpol ver mutlaka. Ateş bebeklerin beynini daha hızlı etkiler ve zorlar Allah korusun anlamazsın birden havale geçirir yada sen dışardan anlamazsan iç ateşide vardır belki o daha sıkıntılı bi durum. Bekletmeden hemen vermelisin
balyanakannesielif Wyz valla canım bende yaşadım aynısını kan aldılar rota virusu dediler 15 gün sürdü kusma ishalde vardı nasıl gönderiyolar anlamıyorum Bidaha gitmeni tavsiye ediyorum
Denizmelisa Wyz kızım 7 ay 20 günlük dün akşam sırf bu belirtiler için acile gittik dediğin gibi cigerlerde bişey çıkmadı. Kulagım içi kızarmış biraz onun için damla verdi damağını kontrol etti sertleşmiş dedi. Parol şurup ve soğuk algınlığı için şurup verdi. Sanırım bunların hepsi dişten dolayı. Akşam bide eve gelince fitil verdim. Doktor verebilirsin dedi.
Wyz balyanakannesielif Dogdugundan beri gittiğimiz doktor prof olduğu içinde çok güveniyoruz kizimin ayriyeten önemli bi sağlık sorunu var onun için çok ağır bi ilaç iciyo ilaç karaciğer ve böbrekleri bitiriyomus o yüzden çok sık kontroller yapılıyo kızım bayağı kötü ilaç yazmadigina çok şaşırdım başka bi doktorada gidemiyoruz içtiği ilacı bu doktor takip ettiği için
Wyz Denizmelisa ishalinden bir gün önce üst dişinin birinin patladığını farkettim yanindakide şişmiş oda geliyo sanırım bende ondan olduğunu düşünüyorum bebekler diş çıkarırken hasta oluyolar galiba ishal durumu filan ondan diye düşünüyorum
Denizmelisa Wyz kesinlikle canım. Ben kontrol ediyorum daha bişey çıkmadı kızımda gittikçe kötüye gidiyor. Deli olucam
Wyz Denizmelisa benimkide bugün daha kötü hiç nefes alamiyo öksürük iyice arttı bugün tekrar gidecez sanirim
Wyz Denizmelisa sizde bir an önce iyilesirsiniz insallah bugün öksurukten boguldu her oksurdugunde kustu yine göturduk yine ciğerlerinde bisey yok diyip ilaç yazmadı kafayı yiyecegim ilaçsız düzelecek gibi basit bi nezle değil hiç nefes alamiyo çocuk anlamadim gitti