gglsrnarslan Bende her gün yıkıyorum hatta benim bebeğim prematüre küvezden geldiği günden beri her gün yıkarım 11 aylık Allaha şükür hiç üşütmedim,aksine yatmadan yıkıyorum,güzelce masaj yagıyla masajını yapıyorum uyku tulumunu giydirip,emzirip yatırıyorum hep aynı saatte yıkıyorum gerçekten en başından beri her gün saat 8 de yıkarım emzirir yatırırım.