aLmisMomSs Merhabalar anneler kaşık Maması veren var mı? Hangi öğünde veriyorsunuz ne kadar veriyorsunuz
suhedaborekci aLmisMomSs Kızım 10 aylık. 7.aydan itibaren verdim ben. Uykuya geçmeden yarım saat önce veriyorum. 3 yemek kaşığı mamadan yapıyorum
denizalbinannesi bıberon olarak veren varmı kasık ile yemedi oglum Bn 5aylıgız olcu ayarlayamıom biberona
Melike571 denizalbinannesi ben biberonda verdim canım benimki de öyşe yemedi 1.5 tatlı kaşığı toz kaşık maması 120 ml de su bi çay maşığı da pekmez koydum bem içiyo öyle
Deletedmom14 aLmisMomSs hero baby tahilli meyveli aldım hiç sevmedi. Ari mama aldım ,1 gun arayla akşamları veriyorum
ma9419 aLmisMomSs gece uykusuna yatmadan veriyorum hero baby. Bütün çeşitlerini denedim hepsini de sevdi.
aLmisMomSs suhedaborekci Erencinarinannesi mama derken formül süttte mi yapıyorsunuz kusura bakmayın ilk bebeğim gurbetteyim bilgim yok ondan soruyorum
suhedaborekci Ruyos Mamaların sütlü olanı var onu alırsanız su ile yapmanız gerekiyor. Ama içerisinde süt olmayandan alırsanız anne sütü, devam sütü ile yapabilirsiniz.
Erencinarinannesi aLmisMomSs benim oğlum 17 aylık 6 aydan beri uykudan yarım saat önce veriyorum şu an 210 cc mama hazırlıyorum bir bardakta sonra içine istediğim kıvama gelene kadar Hipp 5 tahıllı ekliyorum
Erencinarinannesi aLmisMomSs ne kusuru canım bende çoğu şeyi buraya soruyorum 😊 aynen formül sütle yapıyorum vitaminli olsun diye
Esgi Bende hipp combiotic formül mamayla hazırlıyorum gece uykudan önce 125 cc veriyorum ancak bitiriyor