gamze1 canım benim hamileyken safra kesemde taş olduğu saptanmıştı . Gebeliğe bağlı oluşmuş . Mafoldum atak geçirdim kaç kere. Sonra o taş kanala düştü hem pankreatit hem sarılık oldum hastanede yattım 2 aylık bebeğini tak diye sütten kestim bebeğimi . İyleşmeden ameliyatta yapmıyorlar ameliyat oldum ve ağrısı 1 gün sadece . Boşuna katlanmışım o eziyete . Yok yere hem bebeğim sütünden oldu hem ben sağlığımdan oldum. Ölümden döndüm