kubraanne bende yeni atlattım 5 aylık bebeğim var çok şükür ona geçmeyi çift maske ve eldivenle onu emiziriyodum altını degistiriyordum ve sürekli üstümü değiştiriyordum ama ilaç kullanmadim emzirem diye parol kullanmami söylediler çok şükür ki geçti o günler sizede geçmiş olsun benim eşimde sigara kullanıyor o benden daha çabuk atlattı