Merhaba kızlar oğlum 15 Aralık’ta 3 yaşına girecek 🧸🧡
Şimdiye kadar organizasyon şeklinde doğum günü kutlamadik küçük olduğu için ama bu yıl kutlayacağız .
Sormak istediğim soru ise şu ; elimde bambam temalı masa örtüsü ve büyük bir maket bambam var . Reklamcidan afiş yaptıracağım . Sizce farklı görsel olarak neler yapılabilir ? Doğum günümüzde misafirimiz olmayacak o yüzden oğlumun eglenebilecegi eğlenceli fikirler arıyorum. Sizce neler yapabilirim ? Yiyecek vs den ziyade görsel ve tasarımlarınizi merak ediyorum siz neler yaptınız çocuklarınızın doğum gününde ?