68 kilo ile hamile kaldım 90 ile doğuma gittim 40 im çıktığında 76 kilo idim bebeğim 4 aylık hala 77yim 6 aydan sonra diyetisyen eşliğinde diyete başlıcam emzirdigim için çok korkuyorum sütüm azalır diye en az 6 ay bekleyelim dedi diyetisyenim bakalım umutluyum ideal kiloma ulaşıcam yaza inşallah 🙏🏻