Y0696 Merhaba bebeğim 58 günlük bu zamana kadar öyle sıkıntı yaşayacak kadar bir gazımız olmadı ama bugün avazı çıktığı kadar bağırıp ağlıyor şimdi gaz sancıları başlar mı neden ağlıyor olabilir? Kaynanamın evimdeyim bendeki stres geçer mi bebeğe acil yardımcı olacak biri var mı?
Atlasingo Y0696 ayaklarını çekip geriyor mu öyleyse gaz olabilir, siz sakin olmaya çalışın, havlu ısıtın karnına ayaklarına koyun hafifçe masaj da yaparsanız iyi gelir.
Bgmyzc Y0696 gaz sancısı olabilir canım ayaklarını çekip iki büklüm kalıyorsa masaj yap karnını sarabilirsin sende yediklerini dikkat et ben rezene anason kimyon papatya karışımı çay içiyorum baya faydasını gördüm. Rabbim yardımcın olsun inşallah bebisin ne şikayeti varsa geçer 🤲
Kip 2 aylık bebekte gaz olabilir ama usutmus de olabilir yani ağlamasın duruyorsun gaz masajı yapabilirsiniz olmasada acile goturun daha çok küçük hasta ise alamazsınız belki
gltendemi_5 Rezene iç bebeğe de çay kaşığı ile 2 veya 3 kere ver Bez sar bacaklarına masaj yap sırtını ov ben öyle yapıyorum
Y0696 Bgmyzc bir öyle yapıyor ayaklarını sonra bırakıyor yapmıyor masaj yapıyorum rezene içiyorum ama anlayamadım
Atlasingo Y0696 benim oğlum musluk başında akan su sesinde sakinleşirdi, çok kriz anında deneyebilirsiniz, bir de sevmesem de gaz sancısında çarşafa sallayarak uyuturdum, çok zor durumda kalırsanız deneyin
Merve-2 ’ten teması yapmanızı öneririm ve sakin olun siz gerildikçe hissedip daha da ağlar. Odanın ısısına bakın muhtemelen gazdır. Kolaylıklar diliyorum
Ezgi2609 Sütün yetiyor mu acaba canım? Açlıktan ağlıyor olabilir benim bebeğimde öyleydi daha sonra sütümün yetmediğini anladım.
Merve-2 Y0696 eğer normalde kalabalık bi ortamda değilseniz ve şu an kalabaliksa ondan da rahatsız olmuş olabilir canım biraz daha dur uyur inşallah
Ezgi2609 Y0696 canin her bebek aynı değil ama benim öyle olmuştu birden ağlamaya başladı bebeğim doktorda gittik orda anladım sagdim sütümü azdı