Mervesari Bebeğim 8 günlük ve gazını çıkartınca hemen uyanıyo bende gazını çıkarmadan yatırıyorum sıkıntı olurmu?
Cihangiriinannesii Mervesari 8 günlük daha çok küçük mutlaka çıkarın yatarken kusarsa sıkıntı olabilir
Liyam20 Mervesari ilk zamanlar gazi kolay cikiyor zaten bncede gazini cikarin ki rahat uyusun bide yan yatirmaya dikkat edin kusma acisindan
AleynaNur228 Ben gündüzleri cıkarıyorum ama gece emiyor direk yatıyor uykusu açılıyor çıkarınca rahatsız da olmuyor 3 aylık bebeğim 1 yada 2 kere kalkar gece gaz onu rahatsız etmiyor ama gündüz çıkarmadan yatırırsam 10 dakika sonra kalkıyor 🤣
Merveges Mervesari bende ilk başlarda çıkartıyordum mama ile besleniyor benim kendi ebem komşumuz oluyor ona sormuştum 1 aylik olduktan sonra uykusu bolunemsin diye çıkartma yan yatır ama demişti gündüzleri çıkart demişti öyle yapıyorum yoksa uyumak bilmiyor geceleri çünkü zaman geçtikçe gaz çıkartmak zorlaniyorlarmis benimde öyle oldu şimdi 1 buçuk aylık bebegim
Purely Mervesari evet olur gazi kendi çıkarmaya çalışırken emdiği fazla sütte geri çıkabilir kusabilir. Zaten 15 20 gün sonra gaz ağrıları sancıları başlar yani gerekirse 1 saat uyumasın ama çıkarın sonra çığlık kıyamet agliyorlar
Nisa0965 Mervesari ben gece hiç altını değiştirmedim ve emzirip bıraktım çok şükür uyku sorunu da yaşamadık pişik falan da olmadı. Gece ile gündüzü ayırması için gece altını değiştirmezdim