Aydanclkk İzmir Bayraklı Çocuk Cerrahi ve Sünnet Kliniğinde çocuğunu sünnet yaptıran, memnun kalan var mı? Oğlum 6aylık sünnet kliniğinde sünnet yaptırmak istiyorum.
nikimikedi7 Aydanclkk biz orda yaptırdık, harika bir yer. Hiç tereddüt etmeyin. Doktorları, ortamı, temizliği, çalışanları çok çok iyi.
Aydanclkk nikimikedi7 İşleyiş nasıl? Randevu alıp muayene mi ediyorlar yoksa direk sünnet mi? Pazartesi için randevu almayı düşünüyorum.
nikimikedi7 Aydanclkk Önce randevu alıp muayeneye gidiyorsunuz, bilgilendirme yapılıyor, o gün size sünnet tarihi veriyorlar.
Aydanclkk Eymensmomm Bende Yusuf beyden randevu aldım pazartesi yaptırıcaz. ☺️ Sünnetten sonra neler oluyor? İyileşme kaç gün sürüyor? Huysuzluk, acı gibi nasıl tepki verdi bebeğiniz. Ben sünnet sonrası için biraz endişeliyim nasıl geçecek diye.
Eymensmomm Aydanclkk yani bebeğim küçüktü 2aylıkken olduğu için hiç bişey hissetmedi verdiği kremi sürdük hep karton bardakla durdu bi hafta kadar ilk günlerde idrar yaparken yanma olabilir hep temizlemeye özen göster ki mikrop kapmasn dikiş li hassas
Aydanclkk Sünnet bugün olduk biz. Şu bir kaç saat içinde bir sorun yaşamadık. Ve doktor Yusuf bey çok yardımcı oldu. 😇