İyi akşamlar , 28 günlük oldu kızım sorum şöyle olucak emzirme süreci biraz yorucu geçiyor şöyleki ben emzirmekten kaçmıyorum yanlış anlaşılmasın lütfen bebeğim emiyor fakat ağzı hep açık 1 saati geçiyor bazen emzirme sürem ve çektiğimde yine istiyor bu sürekli böyle ilk günlerden beri doymuyor desem oda değil çünkü bezini sıklıkla değişiyorum emzirme sürem uzayınca gögüsümde süt yenilemeside hemen olmuyor ve süt akışı yavaşlıyor böyle bir durum yaşayan varmı ne kadar sürdü bu durum yardımcı olur musunuz acaba yada bu durum normal mi