temmuzgunesii ben yaptım bi kaç hafta önce dolgu ve kanal tedavi . Yaptıktan iki saat sonra emzire bilirsin dedi ama ben gitmeden önce sütünü sağdım ,dişimi yapmadan emzirdim eve gelince sağdığım sütü verdim sonra memede dolan sütü 25ml kadar filan sağıp döktüm yeni gelen sütü verdim