bebekgeliyo 2 ay önce doğum yaptım sezeryanla eşimin kalmasını bende istemedim. Beni o halde görmesini istemedim. Annem, kardeşlerim, kayınvalidem, eşim bütün gün yanımdaydılar. Ben eşime eve git dinlem dedim çünkü sabah namazında çıktık çok yoruldu hırpalandı. Ama eşimin içine sinmemiş uyuyup tekrar geldi. Gece hem kız kardeşim hem eşim hem kayınvalidem yanımdaydılar yani