Olric11 Ben şuna şaşırıyorum, biyolojik olarak canlı vücudu uykuya ihtiyaç duyar ve bu bebişlerin uykusu nasıl gelmez aklım almıyo 🤷♀️
Bebeğinin canı yansa bi şekilde belli eder kendini, acı acı ağlar. Benim bebeğim de uyumuyo ve ağlamıyo da.. Bıraksam sabaha kadar uyumadan durur😁