Momsbabyy Ayda boy kilo vs için kontrole gidiliyor mu şehir değiştirdim buradaki sağlık ocağına henüz kaydımı yaptırmadım aramadilar o yüzden acaba gitmemiz gerekiyor mu ?
Egemen26 Momsbabyy canım önce sağlık ocağına gıdıp bır aıle hemıne rapor doldurup kayıt yaptır sonra dekı yenı taşındım buraya bebegımın aşı kartınıda götür göster onlar sana bıdaha kontrole gıdecegın zamanı söylerler be ararlar ama önce sağlık ocağına kendin gıtmelısın sana yenı dosya açmaları gerek
Mavibattaniye Momsbabyy aşı harici cagirmiyor bizim saglik ocağı … Bı ara aşı olduğunda ocaktan mikrop kapmisti mahvolmuştum ateş vs derken ben de goturmeme taraftarıyım
Momsbabyy Wolverine evet 6. ayda aşısı için gittik ama 7. Ayda kontrolü var yok hiç bişey söylemediler zaten bende şehir değiştirdim bilmiyorum da🤷🏻♀️
Wolverine Momsbabyy tamam 7.aya cagirmiyorlar zaten aşı da yok 8.ayda boy kilo için çağırıyorlar, 9.ayda KKK aşısı var 😊
Momsbabyy Egemen26 Doğru diyorsunuz gidip kaydımızı buraya alayım zaten bilgi verirler teşekkür ederim🙏🏻🙏🏻
Momsbabyy Mavibattaniye Ya çok geçmiş olsun, bakalım bende numarasını falan bulup arayayım artık 🤷🏻♀️
Wolverine Fatma69 kızamık, kızamıkçık, kabakulak karma aşı, önceden 1 yaşta yapiliyormus ama sonra 9.aya da ek doz konulmuş. Bugün oldu oğlum bu aşıyı dün post açmıştım bu konu hakkında isterseniz ona da bir bakın
anne15 Momsbabyy 7. Ayda yokmuş kontrol bende gidicem sandım hemşireye mesaj atmıştım 7. Ayda yok demişti
anne15 Momsbabyy aynen öyle arayın emin olmak için yine isterseniz direk gitmeyin zaten randevusuz almıyolarmış artık bizim burda öyle yani
Momsbabyy anne15 Olabilir hiçbir yer randevusuz almıyor artık orası da almıyordur en iyisi arayayım yarın😬
Deletedmom14 Momsbabyy 9.aya kadar gelmene gerek yok dedi bana .her yer aynı değildir belki bilemiyorum
Momsbabyy Deletedmom14 Arayıp öğreneyim en iyisi 9. Aydaki aşısını da bilmiyordum ben onu da bir sorarım 😬