ozi
Bu arada yukarıda bir arkadaş yazmış, anksiyete belirtisi diye. Evet anksiyete belirtisi olabilir, annem rahatsızdı uzun bir tedavi dönemi yaşadık ve hastanedeydik sürekli, o dönem inanılmaz stres altındaydım ve çok istifra ederdim. Hatta öyle ki 5-6 kilo vermiştim. Su içsem onu bile çıkarırdım. Sonra annemin doktoru anksiyete olabilir diyerek yönlendirdi, gerçekten anksiyeteymiş.
Umarım değildir ama aklında olsun.