Bebeğim ıkı aylık oldu geçen hafta ateşlenmişti ondan sonra huyu değişti sürekli ağlıyor ayağımda sallamayı bıraktıgım an uyanıyor geceleri döşümde yatıyor cok huzursuz bende onunla bırlıkte aglyorum bende mi bi eksiklik var çok çaresizim yorgunum uykusuzum yetemiyorum kundak yapıp sarıyorum fön makimesi sesi açıyorum biraz uyuyor sakinliyor ne yapmam gerekiyor çok zor durumdayım