merhaba anneler 2 bucuk yaşında oğlum var 3 aydır 15 kilo duruyor hiç kilo almıyor sürekli yer içer corba falan cok yiyo ama hiç kilo almıyor boyuda 96 santim sizce iyimi bana biraz az geliyor özel vitamin kullanmalımıyım ne önerirsiniz gelişimi için🤗