Atlasmomyyy benim kızımda aynı durum var. Kapalı şu an 5,5 aylık. Kafa büyümesi orantılı olduğu için hiçbir şey yapmıyorlar. Ben dayanamayıp film çektirttim, sıkıntı görünmüyor ama bi doktorumuzun dediğine göre boşa panik yapmışım. Şimdilik filme gerek yokmuş. 2 doktorda takipteyiz 2 dr da d vitaminine devam dedi.