Rubeyda Merhabalar 3 ay önce mecburiyet karşısı sezaryen ile doğum yaptım kilolarım ve göbeğim var termal tayt giyinsem herhangi bir problem olur mu ?
Rubeyda Deletedmom60 bende korse kullandım fakat bildiğimiz üzere termal taytlar haraket ve spor yaptıkça terletiyor ve çoğu zaman su içinde kaldığımızda oluyor dikiş yerlerimiz islak kalmasında problem olur mu diye merak ettim
Rubeyda Deletedmom60 evet iyileşti ilk Doğumum olduğundan pek bir bilgim yok sizlerden fikir almak istedim ☺️