Kızlar bugun doktora gittim karisim verdi sadece eczane yaptı 3 gun herkes surunsun bebek dahil dedi sonra dua alabilirsiniz dedi ben tedavi bitiyomu o zMan dedim biter olur bocekler kasinmak 4 8 haftayi bulabilir dedi sizin basiniza geldimi böyle bir şey evin icindeyim koronadan kacarken uyuz oldum resmen kargodanmi asansorden mi alisveris posetinden mi bilemiyorum sampuan vermis bide kasinti ilaci gecer mi ya bebegim var cok korkuyorum