Merhaba arkadaşlar, hippin yulaflı mamasını aldım 4+ olandan hazırlanış şekli olarak hipp formül sütü diyor da ben sma kullanıyorum ve değiştirmek istemiyorum. Sma formül süt ile hazırlayabilir miyim ki? Kullananlar, bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi?