Sumeyyebaglan Kızlar çocuğunuz ishalse eğer huzursuz oluyo mu nasıl anlıyosunuz bezini hep dolduruyo gaz çıkartıp ama kakası her zaman ki gibi olduğu için anlamakta zorlanıyorum
Esrasen Normal kaka renginden biraz daha koyu renkte oluyor ( en azından bizimki öyle) içinde hiç tanecik olmuyor