Reyşaş taşıma lojistik diye bir firma bize kargo yollamış ama bizim kargodan haberimiz yok sipariş vermedik yada o firmayla bi alakamız yok. neyin nesi bu gelen var mı evine böyle bir yerden ne çıkıyor içinden . Kargo şuan bayide ama eşim almak istemedi ben merak ediyorum bebekle de almaya gidemem burdan sormak istedim