Prensannesiyimm İyi akşamlar kızlar ana sağlığa kontrole gittiğimde, 9 aylıkken asi olacağını söyledi ebemiz ama yumurtanın beyazını yedirmem gerektiğini söyledi yoksa aşıyı yapamam dedi.Size de böyle bir şey dendimi kafam karıştı ne alakası var anlamadım
Ata0905 Prensannesiyimm yumurta beyazı 1yasina kadar tavsiye olunur edilmiyor ne alaka hiç anlayamadım 🤔
Prensannesiyimm kivircik_annesi26 kafama takıldı ne aşısı bu oğlumdan kan aldıkları için soramadım çok ağladı
Birgul bize dedi yumurtaya alerjisi var mi dedi ben ara sira beyazini veriyodum zaten sknti olmadi.yapilan asi kizamik asisi 12.ayda ikinci dozu var.ben yaptrdim 9.ayi sknti yasamadik