Minikannesi00 Mediel ay benmkide aynı ,acaba doymuyormu diyorum ama çok verncede kusuyor . Sanırım doyduğunu bilmiyor ,bazı zamanlar yapmıyor ama genelde yapıyor bu ağlamayı