Hasretbnc Arkadaşlar merhaba oğlum 5 ay 24 günlük ek gıday başladık tadım yapıyoruz gayet güzel ilerledik çok şükür 1 ay sonra artık öğünlerine geçicem hangi marka bebe bisküvisi irmik pekmez vs. Şeyleri kullanıyorsunuz yardımcı olursanız sevinirim 🥰
Seliminannesiii Hasretbnc bebe biskuvisi kullanmadim hic bir kac kez kendim yaptim, irmik makarnavitma dan pekmez de hünnap marka
Cktha Hasretbnc naturpy bebe bisküvi kullanıyorum keçi sutlu şekersiz, pekmez arifoglu Makarnalutfen sitesinden muhallebi karışımı , irmik princ ubu vs. Asci anneden keçi sutlu makarna
Sevgilimmm Hasretbnc https://www.nefisyemektarifleri.com/5-dakikada-bebek-biskuvisi/ bunu deneyebilirsiniz ben hep yaparım
Yorgun-ana Cktha ya bizde 7 aya az kaldı makarna alsam mı bu aşçıanne den pekte güvenemiyorum içinde ne vardır diye memnun musunuz siz köyden kuskus deriz biz onu mu alsam virüs te var bilemedim doğal mıdır dedikleri gibi acaba
Ebrel Kendim yaptım bebe bisküvilerini pekmezi ve terayagını köyden aldım beyorganik ürünleri kullanıyorum irmik tam pirinç unu gibi ürünlerde