Gonya_42 İlk kızımda çilek 🍓 asermistim yedim ve ensesinde çilek var ☺️ bu kızımda da canım aşırı derecede ciğer yemek istemişti yeme diye ısrar ettiler ama yedim ve sonuç https://imgyukle.com/i/YNqkWo ☺️ göbeğinde leke var ☺️ doktora götürdüm herhangi bi sorun yok dedi sadece takip et eğer cogalirsa alırız dedi ama çoğalma yok sizler ne aserdiniz ve doğum lekesi varmı bebislerde ☺️
Wolverine Ya benim ilk aserdigim şey de cilekti ve hamileliğim boyunca kilo kilo yedim, ayriyeten ciğeri, kelle paçası ne varsa gömdüm hiç lekesi yok 🤷🏻♀️
Gonya_42 Wolverine aklına getirmemek lazım derler ben korkuyla yemiştim olur mu diye ama hurafe olduğunu düşünmüyorum annemde kardesimde mantar asermisti ve kardeşimin bacağında mantar var ☺️
Kirpapatyasi1 Gonya_42 bana da güle ciğere dokunmademişlerdi. Güledokundum lşeke yok🤷🏼♀️Aşermem olmadı
Gonya_42 Kirpapatyasi1 dokunma değilde bana da ye ama aklına getirme demişlerdi yedim ama korkuyla yemiştim olur mu diye