alibeyannesi benim doktorum bile epiduralle doğum yapmış 🙈 dayanamazsan yaparız dedi. Dayanamadım, yaptılar. Yatak kenarı yumruklamaktan parmak eklemlerim morarmıştı o ana kadar. Epidural sonrası çok rahattı. Son sancıları her türlü hissediyorsun ve ıkınmana engel olmuyor. Sabah 5te sancılar başladı. 3 cm açılma var dediler. Öğlen 1de doğum yaptım uzatmadı saatini