Şu günlerde baya bir post açtım malum Corona oldum onuncu günüm emzirdigim icjn ilaç kullanmadim ve ciğer flmi çektirdim enfeksiyon varmis ilaca başladım bugün emzirmicemde bu süreçte sorum şu sagmakla sütüm çıkmıyor yada bn beceremiyrm elektrikli göğüs pompası da var bnde ama cikmz bı turlu emmicegi iicn süt beş gün de kesilir mi