Hanımlar merhaba bu aralar sürekli bir şeyleri ısırma derdinde ve sürekli ağlıyo kulağını da çekiştiriyo neden çekiştirirki? Bizim gibi olanlar varmı? Birde sanki bu aralar zayıfladı gibi geliyo bana iştahı yok uyumuyo pek dişleri için ne yaparsan rahatlar?