annesininprensesi1 Kızım 27 günlük, altını değiştirirken fark ettim kuşuna pislik birikmiş sarı renkte kokulu biraz,sizlerdede aynı durumu yaşayan varmı? Varsa temizliğini nasıl yaptınız yardımcı olurmusunuz..!!
ElifAlmila55 annesininprensesi1 belki yanlış bir yöntemdi ama öncelikle o pislik değil doğduğunda üzerinde amniyo sıvısı oluyor ya ondan kaynaklı zamanla banyoda temizleniyor ama ilk doğduğunda aşırı vardı bende beceremem ablam altını değiştirirken farketti hiç temizlemedin mi diyenkızdı kendisi dikkatli birşrkilde kulsk çöpüye kenardaki birikintileri temizledi sonra banyo yaptırmıştı. Zamanla yimr oluşuyor yine banyoda alt değiştirme yaparken pamukla temizlebirsij
Esdoel annesininprensesi1 ıslak bezle yukardan aşağı doğru sil kaka yaptığı zaman bile aşağıdan yukarı silme vajina arasına kaçar enfeksiyon oluşur her zaman yukaridsn aşağı temizle
ElifAlmila55 annesininprensesi1 kokuda vardı çok kötü bir kokuydu ama şükür enfeksiyon kapmadı belki dikkat etmesem enfeksiyon olabilirdi. Biraz akıntı vardı bunu doktora sordum bu normal bişey demişti.
annesininprensesi1 Zkybgm yaa biraz sildim ama korktum belliki ihmalsizliğime gelmiş..!! İlk anneliğim tecrübesiz olunca herşeyi bilemeyebiliyorum !! Duşa soktum hemen yumuşattım üstten sildim ama bira kaldı nereyi nasıl sileceğimi bilemiyorum
Zkybgm annesininprensesi1 kendinden pay biç canım dudakların iç kısımlarını sil bir sağ bir sol silmiştim ben ayrıca doğal bişi florası öyle oranın kötü bişi değil
annesininprensesi1 ElifAlmila55 bişey söylimmi ablamda bana kıZdı ablamı çağırdım hemen bak dedim baktı oda öyle söyledi duşa soktuk kabasını kulak çöpüyle aldı ama korktum daha fazla temizlemeye ..bende Acaba iltihaplandımı diye korktuk sorayım siz annelere dedim
Ssumru annesininprensesi1 kiz bebeklerin temizliğine cok dikkat etmek gerekiyor canim.. ben pamukla siliyorum pamuğu sıcak suda ıslatıyorum bir yere bir pamuk sürüyorum yani ayni pamukla bir kaç yeri silmiyorum ve önden arkaya silmek gerekiyor.. önce dudak tarafını elinizle açın pamuk yardımıyla bir tarafını silin başka bir pamukla da diğer tarafını silip sonrasında önden arkaya siliyorum kuru pamukla da kurulayın pisik önleyici sürüyorum ve biraz da havalandıriyorum ama artık her kaka yapısında yarıdan yıkıyorum en temizi o şekilde oluyor ki doktorumuz da o şekilde önerdi. Ilac gibi koku varsa enfeksiyondur maalesef kiz çocuklarında cok sık görülüyor bir tahlil verin derim
Miniknur Bende bu ne demistim. Buyukler elleme dedi. Baktim gidicek birsey degil. Doktora sordum onemli biyer mi ki buyuklerimiz elleme dedi dedim. Hayir onlar kizlik zarindan dolayi dikkatli olun istemislerdir siz yavasca temizleyebilirsiniz birsey olmaz dedi
Oyku123 annesininprensesi1 ben her alt acmada temizliyodum o şeyleri meger cok temizlemekten vajina girişi birbirini yapişmıs doktor farketti . Silmeyin sadece banyo yaptirirken orasini temizleyin dedi.
idil1990 annesininprensesi1 zeytinyag damlat biriken yere yumusasin iyice bi dahaki alt acmada tane pamukla cektiginde direk gelir alirsin. Her defasinda temizleme zaten. O beyazliklar bebeginin vajinasi icin gerekli. Kaka geldikce arada temizle.
1mrvky annesininprensesi1 canım bizde de oldu doktor fark etti kontrole götürdüğümüzde. Burayı iyice açıp temizliceksin yoksa enfeksiyon kapar demişti.
idil1990 annesininprensesi1 benim bebegimdede olmustu kucuktu cok katman gibi boyle. Alamadim zeytin yag sktim yumusadi sonra az az temizledim. Sonra hep temizlemeye basladim vajinasi yapisti. Devamli temizlememem gerekiyormus. Kremle ayrildi ic dudaklari. Suan kaka si falan gecmedigi surece o bolgeyi oyle ince temizlemiyorum. Ondan dedim her defasinda temizlemeyin die
Herhangibirmom annesininprensesi1 pişik kremi falan kullandıysan oraya birikmiş olabilir parmağınla nazikçe açıp pamukla bir seferde sağı bir seferde solu silip bırak annesi altını değiştirirken.