berenyigit06 Bebeğimin gaz sorunu için dün biogaia damla aldım 5 damla damlatın dedi ama günde bir keremi 2 keremi sormamışım birde gaz sancısı olduğundamı damlatıcaz kullananlar nasıldı yaa🤷♀️
GunesliHayat Günde 1 kez 5 damla kullanın.Fazlası kabız yapar.Kolik bebek annesi olarak söylüyorum bunu 🙈 ben geceleri aynı saatte biogaia,gündüzleri de aynı saatte nurse harveys verirdim.