Ygtakn1 Çevreye kulağınızı kapayacaksınız. Pandemi dönemi doğdu benim de oğlum nisanda en başlarında. Yok gözü sarı yok yüzü sarı yok ne zaman geçecek. Gittim doktora dedim ki 1 aylıktı, doktor bey böyle böyle bu be zaman geçecek korkuyorum artık. Millet beynimi bulandırdı dedim. Doktor takibindeyiz, doktorumuz şuan Bi sıkıntı olmadığını söylüyor de çenelerini kapatsınlar kimseyi de takma kafana dedi. Öyle yaptım rahat ettim.