Anneler kızım 50 günlük göbek bağı düştükten sonra göbek deliğinden sarımsı akıntı gelmeye başladı doktora gösterdik içimde et parçası kaldığını ve alınması gerektiğini söyledi bugün de doktora götürdük ve o et parçasını iple bağladılar tekrar. Başına böyle birşey gelen var mı ?