bnm bebegim 3 aylik. 40 i ciktiktan sonra hemen sunnet ettirdim.çok sukur iyilesince tamamen pipisi ice kactigi oluyo bn altini temizlerken geri cekiyorum hemen cikiyo disariya çünkü icine bebek kremi filan kaliyo isiyo onlarin tortusu kaliyo muhakkak ice dogru elince cek pipisini allah korusun iltihap kapar